Sunday, February 12, 2012

hohoi.rasa macam dah lama aku tak update blog..rasa macam dah takde mood nak tulis apa2 buat masa sekarang..haha,tapi hari ni,aku bohhsannn sangat ..sebenarnya aku tak tahu dan almost tak kenal dah dengan diri aku sekarang..mana taknya,hari2 kerja aku menangis je.tak tahu sebab apa.entah dah kena sawan ape entah.mira,sejak bila kau pandai nangis ni??.seumur hidup aku,memang aku susah sangat nak nangis.. bila kena marah macam mana pun memang susah sangat nak keluar air mata nie.tapi aku tak tahu recently,untuk benda yg remeh pun aku boleh nangis..haha,maluuu sangat bila terkenangkan benda nie..2-3 hari lepas,adik aku pinjam seluar track aku yg memng kesayangn aku benda tu,and biasa lah boys,klu dah main bola mmg tak ingt dunia.. adik aku punya takut aku marah dia,sanggup jahitkan seluar tu malam2  buta ,utk cover lah tu..dia ingt aku tak akn perasan yg seluar tu dah koyak..then,one night,bila aku pakai je seluar tu,and nmpk seluar tu koyak,apa lagi,mmg marah la aku..dahlah,pagi tu,aku dah sibuk nangis pasal short rm8 time kerja..malam tu,all family aku,pun mcm terkejut jugak lah sbb dalam banyak2 perkara,psl seluar track aku boleh nangis..rasa macam bodoh juga lah bila fikirkan balik..dan smpi hari ni,itulah perkara yg boleh family aku nk 'bahan'aku..haha.serius maluuu>.<

DeAR mah<3
       aku sendiri pun tak tahu kenapa dengn diri aku sekarang nie.tapi,for this time,seriously,i will take her advice,someone that i trust most..i think when i give you another chance it will bring something but somehow it seems to be worthless.actually,it is my fault to,because iam the one who add-ing 'her' first..okay,fine,iam kind of awkward to see her status in FB and all the pictures with you..eventhough you and her are just memories in past.but,iam afraid..iam just a girl,and seriously iam afraid.
  *class kau miera,tetibe ckp omputeh.LOL.;p

No comments:

Post a Comment