Tuesday, February 7, 2012

menurut kalkulator saintifik Casio adik aku,dan lepas aku congak semua,msuk hari ni dah dkt 3 minggu aku kerja as cashier je dkt Petronas uda..dkt je dngn rumah,jln kaki pun boleh..Alhamdulillah,aku boleh lah buat even kadang2 bila customer ramai menyerbu counter aku macam ada Year End Sale,time aku sorang2 jaga,mulalah,aku buat lompat kijang aku ke,kuak rentang ke dkt situ..nervous satu macam..nak2 bila ada 'this one senior' pndang semacam dkt aku macam nak telan bila aku pulangkan duit dkt customer.. hari first jadi cashier aku over 40sen.haha..okay lah kan..;pp then ada satu hari ni bila aku kerja malam ada sorang lelaki ni datang then marah2 ckp cashier tak pulang baki rm40..memang seingat aku memang aku tak terima pun duit dari dia,dan takkan lah aku boleh lupa nak pulangkan baki dia.rm40 kot,besaq naa.. nak dipendekkan cerita,disebabkan kmurahan hati aku kasi rm40 dkt sis Ida,konon nak tolong dia lepas pulangkan duit mamat tu, pada hari tu aku short rm40...dan aku nak kata apa kan.srius malam tu,aku menangis gila2 bila teringat scene tu..aku pun tak tahu kenapa bila dorang ckp2 psl short je mesti hati aku macam nak menangis..;'(

dan  untuk kesekian kalinya aku menangis dalam 2 in 1 lepas terima call dari someone yang aku sungguh tak expect..haha,malam tu aku teman ibu niaga dkt bazar then tngh suara serak baru lps nangis,aku jwb call dia..time tu,around 10pm,jadi comfirm2 lah aida dah tido.. selalunya bila aku ada problem ke,mesti aku cerita pada dia,then bila aku takde tmpt nak cerita bertambah-tambah stress lah aku..menangis macam dah tak ingt dunia dah waktu tu..dan lepas dpt dengar suara dia malam tu,aku rasa bersyukur gila.:))) *terus tak jadi nak sambung nagis.haha.LOL..


and for that someone,i really hope you don't spoil this second chances.rinduuu kauu.<3:)

No comments:

Post a Comment